In perioada 21 decembrie 2024 - 7 ianuarie 2025 echipa EDS este in concediu.
Toate comenzile si cererile de oferta lansate in aceasta
perioada
vor primi raspuns incepand cu data de miercuri, 8 ianuarie 2025.
Va dorim Sarbatori Fericite si un an nou mai bun!
TERMENI SI CONDITII
Bine ati venit pe www.edsauto.ro , magazin online de piese si accesorii auto!
Achizitionarea produselor afisate pe pagina de internet www.edsauto.ro sau a produselor ofertate de noi telefonic sau prin e-mail, in urma cererilor dumneavoastra de oferta se supune legilor statului roman si conditiilor din prezentul document.
Emiterea unei comenzi ferme din partea dumneavoastra implica intelegerea si acceptarea deplina a acestor conditii, indiferent daca aceasta comanda a fost inregistrata telefonic, prin e-mail, fax sau folosind aplicatia online.
1. PRETURI
2. COMANDA
3. LIVRAREA
4. CONDITII PLATA
5. GARANTIE SI RECLAMATII
6. RETURNAREA PRODUSELOR
7. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
8. CLAUZE FINALE
1. PRETURI
Preturile afisate pe acest site contin TVA, sunt valabile in limita stocului disponibil si nu includ taxele de transport si ramburs. Ne rezervam dreptul de a modifica preturile fara instiintare prealabila. Schimbarea pretului de pe site nu are efect asupra produselor incluse in comenzi finalizate de dumneavoastra si confirmate de catre noi. Toate discounturile anuntate vor fi evidentiate in factura finala ce insoteste produsele.
2. COMANDA
Pentru achizitionarea produselor din oferta noastra este necesara o comanda ferma, pe care o puteti trimite folosind aplicatia online, e-mail sau telefon.
Comanda dumneavoastra va include obligatoriu toate detaliile de mai jos:
•Denumire produs si cantitatea solicitata.
•Denumire persoana fizica/juridica,
•CIF (pentru persoane juridice) / CNP (pentru persoane fizice),
•Nr. inregistrare la Registrul Comertului (daca este cazul),
•Adresa de facturare,
•Adresa de livrare,
•Nr. telefon si persoana de contact,
•Adresa de e-mail,
•Cod IBAN si banca (daca este cazul).
Solicitam aceste informatii doar in scopul emiterii documentelor fiscale ce vor insoti produsele comandate de dumneavoastra si nu le vom pune niciodata la dispozitia unor terte persoane.
3. LIVRAREA
Produsele din oferta noastra pot fi achizitionate astfel:
•de la punctul nostru de lucru din Theodor Pallady, in timpul programului de lucru
(luni-vineri 9-18),
•prin curier, oriunde in Romania, in timpul programului de lucru al firmei de curierat.
Majoritatea produselor din oferta noastra sunt disponibile in 0-3 zile lucratoare de la data comenzii, la care se adauga timpul de transport (in general 1 zi lucratoare). Exista produse care nu se afla pe stoc si se aprovizioneaza sau se produc doar in urma unei comenzi ferme, pentru care termenul de livrare poate fi intre 1-4 saptamani.
Aceste termene de livrare sunt estimative. Termenul concret va fi adus la cunostinta telefonic sau prin e-mail.
Pe colet vor fi trecute toate datele dumneavoastra de identificare, inclusiv numarul de telefon, iar curierul care livreaza coletul va incerca in majoritatea cazurilor sa va contacteze telefonic inainte de a ajunge la adresa de livrare.
De asemenea, dumneavoastra veti primi prin e-mail, in data expedierii, o confirmare din partea noastra, care va contine numarul de AWB.
Deoarece livrarea la adresa comunicata de dumneavoastra este un serviciu oferit printr-o companie de curierat, nu raspundem de neplacerile cauzate de intarzierile in livrare ale acestui intermediar. Cu toate acestea, va stam la dispozitie prin toate mijloacele care ne sunt accesibile pentru a rezolva eventualele probleme care pot aparea.
Reprezentantii firmei de curierat nu au dreptul sa afle continutul coletului si nici sa il deschida decat in caz de forta majora. De asemenea, ei nu va pot permite sa deschideti coletul inainte de a achita toate taxele care va revin. Daca observati avarii exterioare ale coletului insa, puteti solicita curierului sa verificati impreuna integritatea continutului si sa va ofere asistenta in continuare.
In cazul preluarii personale de la punctul nostru de lucru, aveti dreptul de a examina produsele inainte de achizitionare.
4. CONDITII PLATA
Acceptam urmatoarele modalitati de plata:
A.
•in numerar sau cu cardul in momentul preluarii de la punctul de lucru
•in numerar la primirea coletului de la curier
•pentru plata in numerar la punctul de lucru se emite bon fiscal.
•pentru plata in numerar la livrarea prin curier rapid, firma de curierat emite o chitanta ramburs care va constitui contravaloarea facturii din colet. Noi nu emitem alta chitanta sau bon fiscal pentru produsele livrate prin curierat rapid, de aceea va rugam sa solicitati si sa pastrati chitanta emisa de curier.
B. prin transfer bancar, in avans fata de preluarea marfii sau de primirea coletului de la curier.
Va rugam sa nu efectuati plati inainte de confirmarea disponibilitatii produselor comandate.
Puteti alege una din variantele de transfer numerar de mai jos:
•ORDIN DE PLATA
Emiteti un ordin de plata din contul dumneavoastra bancar in RON, deschis la orice banca din Romania.
•DEPUNERE DE NUMERAR
Va veti prezenta la ghiseul oricarei unitati Raiffeisen din Romania si veti depune suma solicitata in contul nostru, pe care il gasiti in factura.
IMPORTANT:
Va rugam sa mentionati in detaliile platii numarul facturii pentru care faceti plata. Daca platitorul nu este aceeasi persoana cu cumparatorul desemnat in factura, va rugam sa specificati si numele cumparatorului.
Dupa efectuarea platii, va rugam sa ne expediati dovada acesteia (ordinul de plata, foaia de varsamant ) fie prin fax, fie prin e-mail, scanata sau fotografiata in asa fel incat sa fie toate
informatiile usor de citit.
Contravaloarea serviciilor de curierat vor aparea in factura emisa de noi.
Pentru comenzi care depasesc 1000 de lei (TVA inclus) sau pentru care este necesar import special de marfa, solicitam plata in avans intre 50% si 100%. In cazul anularii comenzii la initiativa cumparatorului, sumele incasate in avans nu se restituie. Produsele raman in proprietatea vanzatorului pana la plata completa a pretului lor.
In cazul in care produsele comandate de dumneavoastra nu mai sunt disponibile (spre exemplu din cauza incetarii productiei sau a livrarilor), va vom returna integral toate sumele platite in avans de dumneavoastra pentru produsele care nu se mai livreaza sau le vom constitui avans pentru alte produse alese de dumneavoastra din oferta noastra.
5. GARANTIE SI RECLAMATII
Toate produsele comercializate de noi au garantie de 12 luni conform legislatiei in vigoare.
Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existente la momentul cand au fost livrate produsele.
Depunem eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din prezentarea produselor de pe acest site. Rareori acestea pot contine mici inadvertente: imaginile au caracter informativ (nu au rol contractual) si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard. Unele specificatii sau pretul pot fi modificate de catre distribuitorii nostri fara preaviz sau pot contine erori de operare.
In caz de lipsa de conformitate:
•Cumparatorul are dreptul sa i se aduca produsele la conformitate fara plata,
•Cumparatorul este obligat sa aduca la cunostinta orice neconcordanta dintre produsele comandate si cele livrate in 2 zile lucratoare de la livrare,
•Cumparatorul are dreptul de a solicita vanzatorului inlocuirea sau repararea produsului in functie de optiunea sa, fara plata, exceptie facand situatia in care solicitarea cumparatorului este imposibila, sau disproportionata,
•Orice reparare sau inlocuire va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp stabilit de comun acord,
•Cumparatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului daca nu beneficiaza nici de reparare, nici de inlocuire sau daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila,
•Cumparatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului daca lipsa conformitatii este minora.
In cazul lipsei conformitatii, viciilor ascunse ale produsului in termenul de garantie prevazut prin prezentul certificat, cumparatorul va depune produsul reclamat in ambalajul original la orice punct de lucru al vanzatorului sau la locul de unde a cumparat, insotit de documentele de mai jos:
•Copie factura sau bon fiscal,
•Copie dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului sau cartea de identitate,
•Dovada montarii pieselor intr-un service autorizat RAR (deviz de montaj) si documentele fiscale aferente,
•Nota de constatare intocmita de persoana care a analizat cazul,
•Masuratori prin care se dovedeste defectiunea.
Reclamatia depusa de cumparator va fi analizata in termen de 10 zile lucratoare de la data receptiei produselor
reclamate la sediul vanzatorului, insotita de toate documentele enumerate mai sus.
Cumparatorul va primi un raspuns in scris la fiecare reclamatie in termenul de 10 zile lucratoare indicat in aliniatul precedent. In cazul in care reclamatia a fost justificata, vanzatorul se obliga la
repararea/inlocuirea produsului in termen de 15 zile calculate de la data trimiterii raspunsului de catre vanzator. In cazul in care reclamatia a fost nejustificata, cheltuielile vor fi suportate de cumparator. In cazuri speciale cand partile nu ajung la un consens cu privire la reclamatia de garantie, partile vor trimite piesele in cauza pentru analiza la un specialist in domeniu. Rezultatele analizei vor fi considerate obligatorii atat pentru vanzator cat si pentru cumparator. Cheltuielile ocazionate de efectuarea analizei vor fi suportate de partea in culpa.
Situatii in care se exclud sau se pierd garantiile:
Cazuri de excludere a garantiei:
•Orice produse care nu au fost comercializate de vanzator,
•Produsele deteriorate ca rezultat al utilizarii lor intr-un alt scop decat cel pentru care au fost destinate,
•Depozitarea incorecta: deformare prin incidente de indoire, presare sau lovire, aproape de surse de caldura, contact cu produse chimice agresive, expunere indelungata la actiunea factorilor atmosferici,
•Alegerea si montarea incorecta a pieselor: neconformizarea cu caracteristicile prevazute de cartea de identitate a autovehiculului, nerespectarea pozitiei de montaj, alegerea gresita a piesei sau utilizarea pentru alt scop decat cel indicat de producator, montaj incorect sau impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate,
•Situatii provocate de hazard, starea drumurilor si conducerea autovehiculului, impact cu corpuri dure si taieturi accidentale, frecari laterale sau centrale cu efecte de uzura si dezvoltare de caldura, continuarea rulajului cu diferite corpuri taioase,
•Uzura sau deteriorarea datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorilor autoturismului, omisiunea atelierului de specialitate care a efectuat montajul de a stabili verificarile si reglajele conform tehnologiei de montaj sau impunerilor producatorilor,
•Utilizarea autovehiculului in alte scopuri decat cele prevazute de constructor sau exploatarea lui in
conditii necorespunzatoare (competitii sportive, raliuri, taximetrie etc.),
•Accidentarea sau avarierea autovehicului de catre factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice),
•Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieri, rupturi, deformari,
•Defectiuni in functionarea autovehiculului, contact cu substante chimice si petroliere,
•Piesa prezinta o uzura normala,
•Reparatii sau marcari neautorizate, reparatii ce afecteaza caracteristicile structural-constructive, marcari neconventionale efectuate de catre consumatori: stantari, imprimari sau vopsiri pentru identificare si scopuri diverse.
6. RETURNAREA PRODUSELOR
Aveti dreptul sa returnati orice produs achizitionat de la noi, fara a specifica expres cauza, in termen de 5 zile calendaristice de la data cumpararii. Prin data cumpararii se intelege data la care produsul a fost livrat de catre noi, iar prin data returnarii se intelege data la care produsul a ajuns inapoi la punctul nostru de lucru.
Va rugam sa ne informati despre intentia dumneavoastra de a returna orice produs achizitionat de la noi, inainte de a il expedia.
Produsul returnat de dumneavoastra va avea urmatoarele caracteristici:
•nu prezinta defecte sau semne de uzura,
•se afla in ambalajul original, care la randul lui nu este deteriorat,
•contine toate accesoriile impreuna cu care a fost livrat.
Orice produs care nu prezinta caracteristicile de mai sus va fi trimis inapoi pe cheltuiala dumneavoastra.
Cheltuielile ocazionate de returnarea produselor va revin in totalitate. Puteti alege serviciile oricarei
companii de curierat in regim door-to-door care activeaza pe teritoriul Romaniei sau puteti preda produsul personal la punctul nostru de lucru.
Contravaloarea produsului returnat poate constitui avans pentru orice alte produse din oferta noastra sau poate fi restituita prin ordin de plata bancar in contul dumneavoastra, in maxim 15 de zile de la data returnarii produsului.
Va rugam sa nu trimiteti colete cu ramburs. Ne rezervam dreptul de a refuza primirea si de a le returna pe cheltuiala dumneavoastra.
Produsele de origine (de exemplu: GM, Ford, etc.) si uleiurile nu pot fi returnate.
7. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Toate datele personale pe care ni le incredintati sunt considerate a avea caracter privat si confidential. Ele sunt salvate protejat si nu sunt accesibile tertilor. Puteti modifica datele inregistrate odata cu inregistrarea ca membru al site-ului nostru prin accesarea contului de utilizator, prin solicitare telefonica sau prin e-mail. De asemenea, la cererea dumneavoastra telefonica sau prin e-mail, toate datele cu caracter personal vor fi sterse din baza noastra de date. Toate informatiile primite de la dumneavoastra sunt pastrate in conformitate cu prevederile legilor in vigoare.
8. CLAUZE FINALE
Ne rezervam dreptul de a modifica aceste conditii comerciale fara notificare prealabila. Versiunea cea mai recenta a conditiilor va fi disponibila pe pagina noastra de Internet.
Pentru orice intrebari sau nelamuriri va stam la dispozitie.
Echipa www.EDSauto.ro